Naujienos

Siemens Enterprise Communications vardas tapo Unify

Skaityti daugiau...
LR Užsienio reikalų ministerijoje baigtas telekomunikacinės įrangos įsigijimo projektas

Skaityti daugiau...
OpenServis tapo Enterasys partneriu Lietuvoje

Skaityti daugiau...
Unifikuotos komunikacijos Spausdinti El. paštas

 

Unifikuotos komunikacijos - sukurta augančiam verslui

Pasikeitusi ekonomikos padėtis suteikia didžiulių galimybių smulkiajam ir vidutiniam verslui. Tačiau kartu su šiomis galimybėmis stipriai padidėja poreikis mažinti sąnaudas ir gerinti klientų aptarnavimo kokybę – tam, kad išliktumėte, ir tam, kad liktumėte vienu žingsniu pirmiau savo konkurentų.

Tai sudėtingas iššūkis. Laimei, yra gana paprastų sprendimų, kaip unifikuotos komunikacijos (UK). Jos leidžia visus jūsų ryšių kanalus sujungti į vieną lengvai valdomą sąsają, kuri gali sumažinti einamąsias išlaidas, pagerinti verslo procesus ir šiuo atžvilgiu leidžia būti pranašesniam už kitus. Deja, anksčiau investicijos į šias sistemas buvo efektyvios tik didelėms įmonėms, bet ne dabar... 

 

UNIFY OpenScape Business yra unifikuotų komunikacijų sprendimas, sukurtas specialiai smulkiajam ir vidutiniam verslui. Skambučių, konferencijų, faksogramų ir pranešimų iš įvairių šaltinių valdymas, darbuotojo statuso nustatymas, mobiliųjų darbo vietų įgyvendinimas ir daugialypis įeinamųjų skambučių maršrutizavimas – viskas viename portale. Tai leidžia bet kokį ryšių prietaisą transformuoti į stalinį telefoną, suteikiant jūsų personalui didesnį lankstumą ir akivaizdžiai sumažinti ryšių išlaidas.

 

Padidinkite verslo procesų greitį ir pagerinkite koordinavimą

Neretai įgyvendinant konkretų projektą jums reikia nuolat bendradarbiauti su kolegomis iš skirtingų skyrių, departamentų ar net filialų. Su UNIFY OpenScape Business jūs galite:

  • iškart patikrinti savo kolegos statusą (kalba telefonu, yra susitikime, pietauja, išvykęs pas klientą ir pan.),
  • be išankstinio planavimo sukviesti kolegas į telekonferenciją, tiesiog vieną kartą spustelint laisvus reikiamus kontaktus,
  • palikti trumpąją žinutę kolegoms, kad jie prisijungtų vos baigę tvarkyti reikalus.

 

Nebūkite suvaržyti biuro sienų

Unifikuotos komunikacijos palaiko įvairias mobiliojo darbo funkcijas. Kad ir kur būtų jūsų kolegos, galėsite patikrinti jų užimtumą ir susisiekti taip paprastai, tarsi jie būtų prie darbo stalo.

Taip pat mobiliosios darbo vietos gali sumažinti biuro išlaikymo, energijos, mobiliojo ryšio sąskaitas.

  

Leiskite kiekvienam klientui pasijusti ypatingam

OSO_pic

Kiekvienas klientas yra labai svarbus ir kiekvienas skambutis gali atnešti naujas pajamas. Panaudodami UK palydovo konsolę galėsite būti tikri, kad kiekvienas skambutis bus reikiamai priimtas ir profesionaliai apdorotas. Naudodama šią konsolę sekretorė galės matyti kiekvieno įmonės darbuotojo statusą viename ekrane ir ypač greitai, taigi klientui nereikės ilgai laukti, nukreipti tam darbuotojui, kuris labiausiai pasiruošęs priimti skambutį ir atsakyti į skambinančiojo klausimus.

Vietoj chaotiškų ir atsitiktinių pastabų, kurias užsirašote kalbėdami telefonu, panaudodami UK skambučio įrašymo funkciją, galite vieno mygtuko paspaudimu įrašyti visą pokalbio įrašą savo kompiuteryje, taip neprarasdami nė vienos svarbios detalės ar konkrečių kontakto pageidavimų ar nurodymų.

 

 

UK kontaktų centro pranašumus visų pirma pajus jūsų klientai

myAgentdesktop

 

UNIFY OpenScape Business kontaktų centras net mažosioms ir vidutinėms įmonėms leidžia pakelti klientų aptarnavimo lygį, kuriuo anksčiau galėjo džiaugtis tik didelės įmonės. Trys aspektai, kurių rezultatai pasimatys iškart – padidėjęs klientų pasitenkinimas, padidėjusios pajamos ir pagerėjęs darbuotojų produktyvumas.

Tai sistema, leidžianti maršrutizuoti, apdoroti, stebėti ir įrašyti aktyvią komunikaciją su klientais. UNIFY OpenScape Business kontaktų centras lengvai įsisavinamas, juo paprasta naudoti ir valdyti komunikacijas tiesiog per savo kompiuterio darbalaukį.

 

 

Pagerintas klientų aptarnavimas padidėjusios pajamos.

Myattendant

Matant visų įmonės darbuotojų statusą, visa jūsų organizacija tampa virtualiu kontaktų centru. Tai reiškia, kad galima staigiai identifikuoti ir sklandžiai nukreipti skambučius reikiamam asmeniu. Pavyzdžiui, galima specialiai savo geriausius klientus nukreipti geriausiems darbuotojams; arba klientų, kurie turi įsiskolinimų, skambučius automatiškai galima nukreipti finansų skyriui, o tik po to pardavėjams, kurie priimtų naują užsakymą.

Strateginis sprendimas sutelkti dėmesį į kontakto kokybę atneša ne tik didžiulę naudą ilguoju laikotarpiu – tai lemia ir staigų finansinių rezultatų pagerėjimą. Pavyzdžiui, vien tai, kad klientui yra perskambinama, jam prieš tai nepavykus susisiekti su reikiamu asmeniu, padidina jūsų einamąsias ryšio išlaidas iki 30 %. Su UK galima to išvengti.

Sutaupytas jūsų komandos laikas pravers plečiant jūsų įmonę ir atliekant naujus pardavimus.

 

Taigi..

Kad neliktumėte naujojo modernaus verslo nuošalyje, reikalingi nauji darbo metodai. Tie, kurie pasikliauja savo pasenusiomis komunikacijų sistemomis, rizikuoja tapti tokiais pačiais. Taigi tam, kad sumažintumėte išlaidas, padarytumėte klientus laimingus, būtumėte priekyje savo konkurentų – užtenka vienos unifikuotų komunikacijų sistemos.