Naujienos

Siemens Enterprise Communications vardas tapo Unify

Skaityti daugiau...
LR Užsienio reikalų ministerijoje baigtas telekomunikacinės įrangos įsigijimo projektas

Skaityti daugiau...
OpenServis tapo Enterasys partneriu Lietuvoje

Skaityti daugiau...
Spausdinti El. paštas

 

OpenScape Business unifikuotų komunikacijų sprendimas smulkiam

ir vidutiniam verslui

unified

ucKodėl OpenScape Business

Daugiausiai naudingų funkcijų turinti UC platforma: užimtumo būsena, telefonija, konferenciniai pokalbiai, tiesioginių pranešimų siuntimas, balso paštas, katalogai, faksas, kontaktų centras, skambučių įrašymas, vieno numerio paslauga, greitas telefono numerių rinkimas;

Paprasta prieiga prie UC, kurias galima integruoti į MS Office ir reikalingiausias funkcijas pasiekti vos keliais kompiuterio pelės mygtuko paspaudimais. Paprasta MS Outlook integracija;

Išraiškingas, patikimas ir saugus dizainas ir visos reikalingiausios funkcijos vienoje dėžutėje;


Vienintelė UC sistema, turinti integruotą stebėjimo sprendimą, skirtą peržiūrėti vaizdinius failus realiuoju laiku OpenStage, mobiliajame telefone arba žiniatinklyje.

 

 
Įdiegus UC mažoje ar vidutinio dydžio organizacijoje, padidinamas darbuotojų darbo našumas ir produktyvumas, pagerinamas ryšių su klientais palaikymas siekiant užtikrinti jų lojalumą ir akivaizdžiai sumažinamos įmonės komunikacijų išlaidos.
 
Pasiekiama iš bet kokio įrenginio, bet kurios vietos ir bet kuriuo metu, OpenScape Business sistema suteikia galimybę naudotis visomis UC funkcijomis nekeičiant esamos tinklo infrastruktūros.

Sistemą lengva įdiegti, paprasta jos techninė priežiūra, taip pat yra galimybė nuolat sistemą plėsti.

Neribotos darbuotojų judėjimo galimybės. Darbuotojai gali greitai reaguoti į klientų užklausas net būdami už biuro ribų.

 

unif

Vartotojo būsenos statusas

Palaikykite aktualią savo darbuotojų būseną nepriklausomai nuo jų buvimo vietos.  Naudokitės automatiškai generuojamais būsenos statuso pranešimais ir informuokite apie tai išorinius skambinančiuosius., pvz. būsiu susirinkime iki 12 val.  šis funkcionalumas padeda organizuoti darbus efektyviau, kadangi klientai gali pasirinkti kokį veiksmą jie norės atlikti: palikti balso pranešimą ar paskambinti pavaduojančiam kolegai. Savo būsenos statusą galite pakeisti naudodamiesi UC client arba  per telefoną. Susiejus funkcionalumą su Microsoft Outlook‘o ar Mac (Ical) kalendoriumi, statusas yra automatiškai atnaujinamas suvedus tam tikrus raktinius žodžius.

 

status

„Drag&Drop” konferencijos

Sutaupykite kelionių išlaidas ir efektyviai dalinkitės informacija, o jums padės OpenScape Business konferencijų funkcionalumas. Tam nereikia jokių specialių telefono nustatymų. Nustatykite konferencijos režimą labai paprastai, tik kelių mygtukų paspaudimu UC Client funkcionalumo pagalba arba pridėkite kliento skambutį tiesiai iš pranešimų lango. Tai pat turite galimybę pasirinkti kas pradės konferenciją, suorganizuoti planuotą konferenciją ar spontanišką pasikalbėjimą be vaizdo ar internetinio video pavidalu.

 

 

Parankinių sąrašai

Išsaugokite savo svarbiausių klientų ar partnerių telefono numerius asmeniniame parankinių sąraše. Šis funkcionalumas leidžia greitai iniciuoti skambutį, negaištant laiko numerio paieškai.

 

 

Inicijuokite skambutį tik vieno mygtuko paspaudimu

Jus radote potencialaus kliento kontaktinį numerį elektroniniame pašte ar internete ir norite su juos susisiekti? Ne bėda. Paryškinkite numerį su pele ir tokiu būdų inicijuokite skambutį. Tai padės jums neišvaistyti laiko renkant kiekvieną kartą numerį telefono klaviatūroje.

 

 

Vartotojo būsena paremtas skambučių nukreipimas

Kiekvienam darbuotojui kartais tenka nukreipti skambučius iš stalinio telefo į mobilųjį išėjus į susirinkimą ar nebūnant biure. Tačiau kartais pamirštate tai padaryti. Todėl šioje situacijoje padės jums automatinis skambučių nukreipimas. Pavyzdžiui jeigu jūs pakeistumėte savo statusą į "ne biure", jūsų skambučiai būtų automatiškai nukreipti į jūsų mobilų telefoną.

1click

 

 

 

 

 

CallMe!

 

 

Įsivaizduokite, esate viešbutyje užsienyje, bet turite atlikti kelis verslo skambučius, kurie papildomai kainuos. Šiuo atveju „CallMe!” funkcionalumas leis jums sutaupyti. Kai “CallMe!” funkcionalumas yra įjungtas, jus galite skambinti savo kontaktams per UC client parogramėlę. OpenScape Business tada skambina jums į viešbučio telefoną ir sujungia jus su verslo partneriu. Privalumas, kad skambučio išlaidos yra priskiriamos įmonei, o jūs sutaupote laiką.

 

skambutis

Asmeninis skambučių asistentas

Sukuria skambinančiajam galimybes pasiekti jus greičiau. Pvz: “Jeigu norite paskambinti man į mobilų telefoną, paspauskite 1” arba  “Jeigu norite paliki balso pranešimą, paspauskite 2”.

 

Iššokantieji (“Popup”) langai

Įeinantys skambučiai iš karto yra parodomi jūsų kompiuteryje iššokančių langų pavidalu, o jūs turite glaimybę nuspręsti kaip pasielgti: ar atsiliepti į skambutį ar nukreipti skambutį kolegai vieno mygtuko paspaudimu.

 

Momentiniai pranešimai

Bendraukite su kolegomis realiu laiku momentinių pranešimu pagalba pavyzdžiui kai jums skambina svarbus klientas, o  jūsų kolega negali priimti skambučio.  Taip pat galite bendrauti vienu metu su keliais vartotojais vienu metu derinant sprendimą ar organizuojant telekonferenciją.

 

Susisiekite su mumis ir pasiūlysime jums unifikuotų komunikacijų sprendimą labiausiai atitinkantį jūsų verslo poreikius.

 

Daugiau informacijos apie OpenScape Business sprendimą rasite čia: