Naujienos

Siemens Enterprise Communications vardas tapo Unify

Skaityti daugiau...
LR Užsienio reikalų ministerijoje baigtas telekomunikacinės įrangos įsigijimo projektas

Skaityti daugiau...
OpenServis tapo Enterasys partneriu Lietuvoje

Skaityti daugiau...
Spausdinti El. paštas

Padidinkite produktyvumą ir klientų pasitenkinimą naudodami 3CX Pro telefoninę sistemą!

 

Padidinkite įmonės pardavimus pagerindami klientų aptarnavimo kokybę, sumažindami skambučių kaštus ir pagerinkite darbuotojų darbo produktyvumą naudodami 3CX telefoninės sistemos Pro versiją! 3CX Pro telefoninėje sistemoje rasite visas standartinės 3CX telefoninės sistemos funkcijas, taip pat naudingas skambučių centro funkcijas, skirtas pagerinti klientų aptarnavimą ir užtikrinti įmonės konkurencinį pranašumą.

 

Integruokite 3CX Pro telefoninę sistemą į „Microsoft Exchange 2013“ telefonų knygą, norėdami iškart matyti skambinančiojo ID ir integruokite 3CX’s unifikuotų komunikacijų funkcijas biuruose – matysite visų skirtinguose biuruose esančių savo kolegų užimtumo būsenas!

  log-in-and-out-of-queue  

 

Įmonei skirtos PBX funkcijos įgyjamos gerokai pigiau nei naudojant įprastines telefonines sistemas: didelė įsigijimo kaina, brangi ir sudėtinga techninė priežiūra. 3CX Pro telefoninė sistema suteiks jūsų įmonei modernias skambučių centro funkcijas ir leis įgyti konkurencinį pranašumą.

 

Niekada nepraleiskite svarbaus skambučio: 3CX Pro telefoninės sistemos dėka klientų skambučiai bus įtraukiami į eilę, kol abonentas atsilaisvins. Taip pat naudinga yra perskambinimo klientui funkcija, atsilaisvinus vienam iš jūsų darbuotojų. Tai užtikrina maksimalų klientų pasitenkinimą.

 

 

Skambučių centro funkcijos:

    • Išlaikykite klientų poziciją eilėje.
      • Klientui automatiškai perskambinama, kai jis atsiduria eilės viršuje.
    • Stebėkite eilių būseną matydami, kiek skambinančiųjų yra eilėje.
    • Registruokite savo darbuotojus į/iš eilių.
    • Peržiūrėkite darbuotojų prisiregistravimo/išsiregistravimo iš eilių laiką.
    • Matykite atsilieptų ir neatsilieptų skambučių skaičių.
    • Peržiūrėkite vidutinį ir ilgiausią savo klientų laukimo eilėje laiką.
    • Matykite eilės realųjį laiką ir skambučių statistiką tiesiai savo kompiuterio ekrane.
    • Papildomos eilės funkcijos:
      • „Round Robin“ skambučių skirstymo metodas
      • Ilgiausias laukimo laikas
      • Trumpiausias pokalbio laikas
      • Mažiausiai atsakytų skambučių
      • „Hunt by Threes“ skambučių skirstymo metodas – atsitiktinis
      • „Hunt by Threes“ skambučių skirstymo metodas – pagal prioritetą
    • Gaukite įspėjimą iškart, kai skambinančiųjų buvimo eilėje laikas viršija nustatytą SLA laiką.
    • Galimybė peržiūrėti visus skambučių įvykius.
    • Galimybė klausytis skambučių darbuotojui arba klientui to nežinant (naudojant „Listen In“ funkciją).
    • Galimybė perduoti svarbią informaciją darbuotojui pokalbio su klientu metu naudojant „Listen In & Whisper“ funkciją.
  • Galimybė patarti tiek darbuotojui, tiek klientui naudojant „Barge In“ funkciją.
  untitled  

 

 

Žinokite kas skambina, naudodami "Microsoft Exchange" integraciją

3CX Pro telefoninę sistemą lengva integruoti į „Microsoft Exchange“ serverį ir taip integruoti kontaktus tiesiogiai iš „Exchange“ serverio naudojant 3CX’s telefonų knygą. Tai leis agentams ne tik kliento numerį, bet ir jo vardą, ir taip sutaupyti laiko identifikuojant klientą, o klientui nebereikės prisistatinėti. Ši integracija leis sutaupyti daug laiko, nes bus naudojama viena duomenų bazė, o „Exchange“ pusėje atlikti kontakto keitimai bus automatiškai įrašomi į 3CX telefonų knygą.

 

Darbo produktyvumą didinantis skirtingų biurų darbuotojų užimtumo būsenos rodymas

3CX Pro telefoninė sistema turi ir tokias unifikuotų komunikacijų funkcijas, kaip skirtinguose biuruose dirbančių darbuotojų užimtumo būsenos rodymas naudojant „Windows“ skirtą 3CX telefoną, „Android“ arba „iPhone“.

Kolegos užimtumo būsenos rodymas padidina darbo produktyvumą, nes darbuotojai gali bendrauti efektyviau. Keliais kompiuterio pelės mygtuko paspaudimais darbuotojai gali paskambinti, sukurti konferencinį pokalbį, siųsti tiesioginį pranešimą, palikti balso pašto pranešimą arba peradresuoti skambutį kituose biuruose dirbantiems kolegoms.

 

Papildomos ataskaitų funkcjos

3CX Pro telefoninėje sistemoje rasite dar daugiau naudingų ataskaitų funkcijų. Šiose ataskaitose rasite išsamią informaciją apie:

  • Eilės statistiką
  • Skambučių paskirstymą
  • Komandos statistiką
  • Nutrauktus skambučius
  • Atsakytus skambučius pagal laukimo laiką
  • SLA statistiką
  • SLA nutraukimus
  • Perskambinimo statistiką
  • Nepavykusius perskambinimus
  • Agento statistiką

Šios ataskaitos teikia duomenis realiuoju laiku, todėl pagerėja darbuotojų darbo našumas ir klientų aptarnavimo kokybė.

 

Atnaujinkite naudojamą 3CX telefoninę sistemą į Pro versiją!

Jei jau naudojate standartinę 3CX telefoninę sistemą, galite ją lengvai atnaujinti į Pro versiją. Paprasčiausiai įsigykite Pro licenciją iš mūsų ir atnaujinkite savo 3CX sistemą.

 

Atsisiųskite ir naudokite 3CX nemokamai!