Naujienos

Siemens Enterprise Communications vardas tapo Unify

Skaityti daugiau...
LR Užsienio reikalų ministerijoje baigtas telekomunikacinės įrangos įsigijimo projektas

Skaityti daugiau...
OpenServis tapo Enterasys partneriu Lietuvoje

Skaityti daugiau...
Spausdinti El. paštas

Stebėjimas ir nuotolinis palaikymas

Jūs galite išplėsti ReDat Application Server funkcijas šiais moduliais (žr. išsamią specifikaciją apačioje):

  • ReDat Explorer: centrinė administracija ir įrašo sistemos priežiūra.
  • ReDat LineMonitor: įrašų kontrolė ir įrašų atkūrimas iš vartotojo asmeninio kompiuterio.
  • SNMP palaikymas ReDat produktuose: nuotolinis ReDat taikomųjų programų palaikymas.
  • ReDat INFO35 Connector: pašnekovo telefonu vietos identifikavimas per Telefónica O2 skambučių duomenų bazę.
  • ReDat PhoneControl: įrašymas pagal pareikalavimą nuo telefonų aparatų.

ReDat Explorer: Centrinė administracija ir  įrašo sistemos priežiūra

Įrankiai centrinei administracijai ir priežiūrai įgalina tolimos konfigūracijos apsaugą, duomenų bazės įrašų kontrolę ir sistemos funkcijų kontrolę. ReDat Explorer modulis įgalina centrinę administraciją, rodydamas įrašų duomenų bazę ir prieigą prie ReDat3, Record Unit funkcijų per LAN/WAN.

ReDat Explorer yra valdomas serveriu su Windows OS; tai užtikrina nuotolinę vadybą ir internetinę priežiūrą per ReDat3 Record Unit,ReDat Phone Recorder, ReDat VoIP Recorder and ReDat Application Server prietaisus. Tai įgalina ir ReDat prietaisų ir posistemės konfigūracijos kontrolę. Operacijos būklė ir klaidingos žinutės yra rodomos kontroliuojančiame pulte, nusiųstame elektroninio paštu ar SMS žinute.

 

Tipiškas įgyvendinimas

Klientas naudoja ReDat3 Recording Unit ir ReDat Application Server. Kaip papildanti paslauga, klientui reikalinga patikima administracijos ir sudėtingos įrašo sistemos priežiūra. Bet kokio serverio tinkle, kur yra ReDat Explorer, kuris garantuoja priežiūrą per įrašo sistemą. Jei yra gedimas, pasirodo klaidos pranešimas. ReDat Explorer siunčia klaidos pranešimą sistemos administratoriui elektroniniu paštu. Administratorius informuoja klientą apie nesėkmę laiku. Pranešime yra išsamus problemos aprašas. Administratorius tada atkuria problemą, naudodamas nuotolinį ryšį su prietaisu.

 

ReDat Explorer galimybės

  • Įrašymo sistemos nustatymai, kortelės ir įvedimo kanalai;
  • Prisijungimo įvykiai;
  • Maketo išsaugojimas;
  • Vasaros laiko konfigūracija;
  • Įrašymo sąlygų apibrėžimas;
  • Įrenginio ryšio prijungimo/atjungimo stebėjimas;
  • Kanalo ryšio prijungimo/atjungimo stebėjimas;
  • Neišsiųsto elektroninio pašto aptikimas;
  • Kanalo panaikinimo stebėjimas;
  • ReDat Eexplorer pradžios/užbaigimo funkcijų aptikimas;
  • Pranešimas apie archyvavimo klaidą;
  • Prisijungimo prie ReDat Application Server klaidos;
  • Nukrypimo nuo maketo parodymas;
  • Skirtumų tarp tikro ir išsaugoto ReDat3 Recording Unit pranešimas,  ReDat3 Recording Unit ir CTI Linijos būklės kontroliavimas;
  • Asmeninio kompiuterio ir ReDat Application Server stebėjimas, kai užkrovimo riba yra viršyta.

ReDat LineMonitor: įrašų kontrolė ir įrašų atkūrimas iš vartotojo asmeninio kompiuterio

Funkcinis naujų telefono aparatų pasirinkimas gali keistis priklausomai nuo modelio ir projekto. Nauji vadybininko telefonai yra paprastai įrengiami dideliu spalvotu ekranu ir didele skiriamąja geba ar prailginta klaviatūra. Šitos telefoninės ypatybės įgalina labiau pažengusį veiksmą negu tik paprastas signalas. Įvairių programinės įrangos paraiškų, standartinių komunikacijos protokolų ir technologijų palaikymo, sujungtų tiesiogiai į telefono mikroprogramą (http, Java, XML )dėka, klientai gali kreiptis dėl  pažangesnių telefonų, pavyzdžiui: naujas telefonas leidžia įrašų kontrolę tiesiogiai iš darbalaukio.

Įrašų kontrolės pasirinkimas tiesiogiai iš telefono priklauso nuo telefono tipo. Tada klientai turi įsigyti pažangesnius ir todėl brangesnius telefonus. Klausimas yra, kaip aprūpinti panašias galimybes pigesniam ar senesniam  telefonui (pavyzdžiui, analogiški telefonai be parodymo, kurie yra įdiegti augalų gamybos cechuose)? RETIA, a.s. siūlo paprastą sprendimą, pavadintą ReDat LineMonitor, kuris leidžia greitą telefono įrašų prieigą tiesiogiai iš telefono.

  

ReDat LineMonitor savybės

Laisvai pasirenkamas programinės įrangos modulis, kuris yra įdiegtas vartotojo asmeniniame kompiuteryje šalia stebimos telefoninės linijos. Taikomoji programa vykdoma rezidentinėje atmintyje. Aktyvi linijos padėtis yra parodyta su piktograma, esančia Windows meniu juostoje. Prie taikomosios programos prisijungia ReDat Application Server ir tokiu būdu rodo susijusio įrašyto kanalo padėtį ir siunčia komandas į jo kontrolę. Piktograma atspindi esamą kanalo būseną. Spustelėjus meniu juostoje esančią piktogramą, esama būsena pasirodys kaip tekstas. Taikomojo valdymo vartotojo sąsaja yra pasiekiama meniu juostoje esančią pktogramą spustelėjus dešiniuoju pelės mygtuku.

 

Taikymo sritys:

  • „Kritinių“ skambučių įrašymas;
  • Atvejai, kai skambučio dalis neturi būti įrašyta (pavyzdžiui, konfidenciali informacija);
  • Įrašymas skyriuose, kur reikia nedelsiant analizuoti skambučių turinį.

SNMP palaikymas ReDat produktuose: ReDat taikomųjų programų nuotolinis palaikymas

Simple Network Management Protocol (SNMP) interneto protokolo rinkinio dalies palaikymas. SNMP yra naudojamas tinklo valdymo sistemoje, kad kontroliuotų prie tinklo pridėtus prietaisus tomis sąlygomis, kurios garantuoja administracinį dėmesį. Jos susideda iš komplekto standartų tinklo vadybai, apimant Application Layer protokolą, duomenų bazės planą ir duomenų objektų komplektą.

SNMP palaikymas yra pateiktas ReDat produktams. Valdymo sistema yra laisvai pasirenkama. SNMP protokolas yra standartizuotas; tai nepriklauso nuo valdymo sistemos.

  

Pagrindinės savybės

  • SNMP palaikymas ReDat3 Recording Unit and ReDat Application Server;
  • Host Išteklių MIB RFC2790, RFC1213-MIB palaikymas;
  • Patentuoto RETIA-cz-MIB (RETIA-en-MIB palaikymas;
  • Jei visuotiniai parametrai pasikeičia, nusiunčiamas asmeninis pranešimas.

Taikymo sritys

Kaip įprasto prietaiso darbo dalį, galite atlikti išsamią prietaiso konfigūraciją. Valdymo sistema yra pagrįsta SNMP. Apskritai, tai suprojektuojama klientams su dideliu tinklo elementų kiekiu (serveriai, jungtys, internetinio ryšio paskirstytojai). Šią sistemą galima išplėsti ir kitais papildomais elementais. Be to, klientas gali nustatyti užuominos parametrus, kuriems jis teikia pirmenybę.


ReDat INFO35 Connector: Identifikavimas ir dalyvio vieta GSM duomenų bazėje

INFO35 yra paslauga, pateikta GSM operatorių ir tarnauja, kad gautų informaciją apie pastovios linijos operatoriaus duomenų bazės padėtį. Paslauga teikiama tik integruotoms gelbėjimo komandoms, policijai, savivaldybės policijai, ugniagesiams, greitosios medicininės pagalbos paslaugoms ir kt.

Duomenų bazė INFO35 turi lokalizacijos informaciją apie kiekvieną pastovią stotį. Tai reiškia, kad kiekviename pokalbyje telefonu yra informacija apie savininką ir jo adresą suformuotoje formoje. Adreso informacija yra tarp kitų, grindžiamų pagal UIR-ADR standartą. Po klausimo patikrinimo (naudojant galiojantį pažymėjimą), duomenų bazės lokalizacijos informacija grąžinama ir yra patalpinama į ReDat Application Server įrašo duomenų bazėje bei persiunčiama integruotiems gelbėjimo operatoriams.

  

Pagrindiniai privalumai

  • Visada naujausi duomenys (pakartotinės užklausos tinkle);
  • Duomenys pasiekiami iš GUI AS ir API AS;
  • Modulio diegimas yra sureguliuotas greičiausiam informacijos apie lokalizaciją gavimui;
  • Nepasiekiama informacija apie lokalizavimą įrašoma į ReDat Aplication Server istoriją;
  • Visuotinis pritaikymas visoms gelbėjimo komandoms.

ReDat PhoneControl: įrašymas pagal pareikalavimą iš telefoninių komplektų.

Gal Jūs norėtumėte įrašyti tik kai kuriuos iš šimtų įeinančių ir išeinančių skambučių? Tada naudokite vartotojų telefono kontrolės funkciją tiesiai iš darbalaukio, spustelėdami mygtuką telefone. Ši naudinga funkcija yra viena iš ReDat naujovių, kuri buvo išvystyta specialiai pagal kliento pageidavimus.

Vartotojų telefono kontrolės įrankiai

Laikinas įrašymas

Telefono skambučio įrašai yra sukaupti kaip laikini įrašai (Be patvirtinimo jie bus ištrinti po apibrėžto periodo).

  • Laikini įrašai gali būti išsaugoti kaip nuolatiniai įrašai: spustelint mygtuką skambučio metu.
  • Iš ReDat Application Server, baigus skambutį.

Įrašymas pagal užklausą

  • Skambučio įrašymo/neįrašymo nustatymai po skambučio pradžios;
  • Daugialypio skambučio fragmentų perjungimo įjungta/išjungta atpažinimas.

Tipiškas įgyvendinimas

  • „Kritinių“ skambučių įrašymas;
  • Atvejai, kai skambučio dalis neturi būti įrašyta (pavyzdžiui, konfidenciali informacija).