Naujienos

Siemens Enterprise Communications vardas tapo Unify

Skaityti daugiau...
LR Užsienio reikalų ministerijoje baigtas telekomunikacinės įrangos įsigijimo projektas

Skaityti daugiau...
OpenServis tapo Enterasys partneriu Lietuvoje

Skaityti daugiau...
Spausdinti El. paštas

ReDat3 Recording UnitReDat3

Įrašymo įrenginys

 

ReDat3 įrašymo įrenginys yra universalus prietaisas, skirtas telefono skambučiams, kurie gali būti labai svarbūs Jūsų įmonės progresui, įrašyti ir archyvuoti. ReDat3 įrašymo įrenginys – tai modernus, specialiai sukurtos aparatinės įrangos derinys, sujungtas su tikralaike operacine sistema QNX ir programine įranga, kuri yra valdantis operacinis apvalkalas.

 

Savybės

ReDat3 įrašymo įrenginys gali įrašyti ir laikyti balso bei duomenų komunikaciją, atliktą telefono linijomis, radijo tinklu, IP telefonijos tinklais ir įrašydamas agentų asmeninių kompiuterių ekranus. Skirtingų signalų tipų įrašymą lemia aparatinės ir programinės įrangos modulis (SW modulis interneto telefonijai, asmeninių kompiuterių ekranų įrašymas). Kadangi ReDat3 architektūra leidžia naudoti kelis modulių tipus vienu metu, kelių signalų tipų įrašymas gali būti sujungtas viename įrenginyje.

 

Prietaiso surinkimas

Įrašymo įrenginys sukurtas asmeninio kompiuterio principu su įdiegta realaus laiko operacine sistema QNX ir programinės įrangos programomis. Mes suteikiame kelis surinkimo variantus, pradedant komerciniais, personaliniu kompiuteriu paremtais įrenginiais ir baigiant daugializdžiu pramoniniu surinkimu su pertekliniais elementais.

 

Garso ir ekrano įrašymas

  • Analoginė ir skaitmeninė telefonija
  • IP telefonija
  • Kompiuterio ekrano įrašymas
  • Nuoseklios linijos ir duomenų srautas

 

Duomenų laikymas

  • Kietajame diske (HDD) ciklinio buferinio įrašymo principu su tiesiogine prieiga prie disko be rinkmenų sistemos, atsižvelgiant į maksimalų patikimumą ir duomenų laikymo greitį
  • Vidiniame RAID1 diske su 2 diskais (akustiniam ir optiniam signalui); kai diskas neveikia, sistema dirba su antruoju disku, pakeitimas neišjungus palaikomas priežiūrai, kol įrenginys naudojamas
  • Išoriniame RAID5 diske su 5 diskais, turinčiais įprastas savybes
  • Archyvavimas viename ar daugiau DVD-RAM diskų

 

Prieigos teisės

  • Prieigos lygmens teisės
  • Galimybė konfigūruoti nepriklausomas grupes
  • Leidžiamų operacijų ir pasiekiamų duomenų konfigūracija
  • Atskira prieiga aptarnavimui ir prieigos teisių konfigūravimui

 

Duomenų tvarkymas

  • Įrašų rodymas sąrašo pavidalu duomenų bazės būsenoje, galimybė filtruoti
  • Įrašo atkūrimas ir „gyvas klausymasis“
  • Vietinė ar nuotolinė prieiga per vietinį tinklą (LAN), naudojant LAN kliento programinę įrangą

 

LAN klientas ir valdymas per vietinį tinklą (LAN)

  • ReDat LAN klientas yra programinė įranga, skirta operacinėms sistemoms Windows 2003, XP, Vista
  • Jis leidžia atlikti šias funkcijas: pamatyti įrašų sąrašą, filtruoti ir ieškoti, klausytis ir parsisiųsti įrašus, pakeičiant rinkmenų formatą į .wav ir .mp3
  • Įvedinių ir agentų stebėjimas su pasiklausymu ir įrašų valdymu
  • Nuotolinis sistemos konfigūravimas ir centrinės sistemos funkcijų priežiūra
  • Visų per LAN prieinamų įrenginių centrinio stebėjimo funkcija
  • Pranešimas apie įspėjimą ir gedimo būsenas: sistemos gedimą, įvesties atsijungimą, įrašymo terpės gedimą, nustatytų talpos limitų viršijimą
  • Būklės pranešimas garsu ir išsiunčiant įspėjimo žinutę el. paštu
  • Įvykių istorija ir pranešimų žurnalas

 

SW palaikymas ir integravimas

  • Integracija su PBX per RS232 lizdą (SMDR) arba LAN ANI užpildymui, DNIS, plėtiniai, informacija apie pakartotinį prisijungimą
  • Integracija su radijo sistemomis atrankiniam rinkimui atgauti per RS232 arba LAN, pvz., Motorola, Zetron, Tetrapol ADIM, RCT ir kt.
  • Integracijos paketas, bibliotekos įrenginiui valdyti iš trečios šalies programų
  • Individualus kompiuterio telefonijos (CTI) integravimo pritaikymas
  • Standartinis kompiuterio telefonijos (CTI) integravimo sprendimas yra ReDat aplikacijų serveris ir ReDat CTI modulis
  • SNMP palaikymas

 

Techninė ReDat3 įrašymo įrenginio specifikacija

  • Balso ir kompiuterių ekranų įrašymas viename įrenginyje
  • 256 balso kanalai vienu metu
  • Iki 128 plėtinių, 32 E1 kamienai
  • Papildoma informacija iš CTI ir CDR lizdų
  • Apgaulingų ir grasinančių skambučių įrašymas
  • Įrašymo iš telefono valdymas
  • Pertekliniai sprendimai, pvz., RAID, perteklinis energijos tiekimo šaltinis, dvigubas archyvavimas
  • Analoginiai telefonai, radijo stotys, mikrofonai
  • ISDN telefonai, skaitmeniniai plėtiniai
  • DECT, TETRA, GSM-R Mbit kamienai, dispečerio ir prekybos sistemos
  • Įrašymas pasyvioje ir konferencinėje būsenoje
  • Interneto telefonija šakose ir kamienuose
  • PBX gamintojų H.323, SIP, MGCP protokolai
  • Sinchroninis kompiuterių ekranų ir balso įrašymas

 

Svarbiausios savybės

  • Pakankama įrašymo talpa daugeliui pritaikymų
  • Automatinis valdymas nepertraukiamoje būsenoje
  • Aukštas stabilumo ir patikimumo lygis
  • Modulinė architektūra, leidžianti sistemos išplečiamumą ir HW kintamumą
  • Sudėtingas sprendimas interneto telefonijai ir įprastai telekomunikacijos sistemai, radijo tinklams ir kompiuterių ekranams viename įrašymo įrenginyje
  • Apsaugota prieiga prie įrašytų duomenų, apsauga nuo netinkamo naudojimo arba žalos

 

Įprastinis pritaikymas 

redat7


ReDat įrašymo sistemos architektūra

ReDat3 įrašymo įrenginys tinka profesionaliam pritaikymui, kai jis tampa svarbia didelių projektų dalimi. Be to, jis gali būti įdiegtas nepriklausomai. ReDat aplikacijų serveris suteikia įrašymo įrenginiams papildomą vertę. ReDat Application Server ir ReDat moduliai yra funkcionalūs valdymo apvalkalai tarp ReDat3 įrašymo įrenginių, o tai leidžia įvertinti agentą kontaktų centruose, saugojimo valdymą ir kalbos analizę. ReDat aplikacijų serveris sukuria sąsają su kitomis telekomunikacijų ir asmeniniam naudojimui pritaikytomis programinėmis įrangomis.

 

ReDat sistemos taikymas

redat8


HW ir SW parametrai

 

Telefonija

Maksimalus įvesčių skaičius - analoginių, Up0: 128
Maksimalus G.703 kanalų skaičius: 960
Maksimalus vienu metu įrašomų kanalų skaičius: 200 kanalų (specialiuose pritaikymuose priklauso nuo įrašymo būsenos, kodeko, signalo apdorojimo)
Palaikomi glaudinimai: a-law 64 kbit, ADPCM32, ADPCM25, ADPCM16, ADPCM12, GSMFR13, mono ir stereo

Palaikomi signalų tipai:

  • vieno diapazono (DTMF, ZWEI), FSK signalo aptikimas (CLIP, TRS), rinkimo impulso aptikimas
  • skaitmeninis signalas - ISDN, nuosavybinis skaitmeninis signalas

Signalo apdorojimo elementai:

  • garso signalo detektorius (VOX) su nustatomu jautrumu
  • automatinis įrašymo lygio išlyginimas (AVC) iki reguliuojamo lygio
  • lėtas/greitas atkūrimas su pataisymais
  • garso glaudinimas

Įrašymo pradžios būsena:

  • VOX būsena – įrašymas pradedamas remiantis garso signalo detektoriumi (VOX)
  • TELEF būsena – įrašymas pradedamas remiantis palaikomų signalo schemų apdorojimu (analoginio signalo, skaitmeninio signalo ISDN, nuosavybinio signalo)
  • kontakto būsena – įrašymas pradedamas dėl išorinio kontakto, loginio lygio
  • nuolatinė būsena – įrašymas vyksta nuolat, praleistų skambučių detektorius
  • išorinis valdymas iš CTI programų

 

IP telefonija

Maksimalus interneto telefonijos kanalų skaičius: 2000
Maksimalus vienu metu įrašomų kanalų skaičius: 300 kanalų (specialiuose pritaikymuose priklauso nuo įrašymo būsenos, kodeko, technologijos tipo)
Palaikomi glaudinimai: a-law 64kbit, ADPCM32, ADPCM25, ADPCM16, ADPCM12, GSMFR13, tik stereo
Palaikomi kodekai: G.711, G.723, G.729, G.722, ILBC, įskaitant tylos pašalinimą
Palaikomos technologijos: Cisco, Siemens, Avaya, Alcatel-Lucent, Ericsson, Matra, H323, SIP, MGCP

Signalo apdorojimo elementai:

  • garso glaudinimas
  • tylos aptikimas

Įrašo pradžios būsena interneto telefonijos kanaluose:

  • RTP būsena – pradedamas RTP srautų įrašymas
  • filtruojama pagal IP adresą
  • tam tikros technologijos palaikymo būsena – įrašymas pradedamas nuo RTP aptikimo ir signalo paketų
  • praleistų skambučių nustatymas
  • išorinis valdymas iš CTI programų

Kompiuterių ekranų įrašymas

 

Maksimalus kompiuterių ekranų skaičius: 50
Maksimalus vienu metu įrašomų ekranų skaičius: 25

Ekranų įrašymo pradžios būsena:

  • remiantis veiklos detektoriumi nustatytoje ekrano vietoje
  • nuolatinis visų ekrano pakitimų įrašymas
  • išorinio valdymo būsena - pvz., sinchroniškai su susijusiu telefono kanalu arba laiko grafiku
  • OS MS XP, MS Vista, MS 7 palaikymas
  • kelių ekranų įrašymas vienu metu

Kitas technologinis integravimas 

Be CTI integravimo, ReDat galima integruoti su šiomis technologijomis:

  • IP TouchCall
  • GSM gateway
  • GSM handsfree
  • DCom RadioVoice
  • GSM - R
  • Tesla TRS
  • Motorola TETRA
  • Matra Tetrapol