Naujienos

Siemens Enterprise Communications vardas tapo Unify

Skaityti daugiau...
LR Užsienio reikalų ministerijoje baigtas telekomunikacinės įrangos įsigijimo projektas

Skaityti daugiau...
OpenServis tapo Enterasys partneriu Lietuvoje

Skaityti daugiau...
Spausdinti El. paštas

image_918[1]ReDat

VoIP Recorder įranga

 

ReDat VoIP Recorder įranga (dviejų įrangų junginys - ReDat Soft VoIP garso įrašymo įranga ir ReDat programų serveris) užtikrina VoIP įrašymą bei modernią tam pritaikytą sąsają. Šis modernus bei programinis sprendimas leidžia vartotojui patogia sąsaja ir taupiai įrašinėti VoIP informaciją. Žiniatinklio naršyklės aplinka ir SQL duomenų bazė užtikrina puikų funkcionalumą.


 

ReDat VoIP Recorder

ReDat VoIP Recorder įranga yra programinis sprendimas, skirtas sukurti įrašinėjimo sistemą, kurios pagrindas yra asmeninis kompiuteris, įrašantis IP telefonijos bendravimą. LAN Ethernet sąsajos įtaisas gali būti prijungtas prie SPAN komutaturiaus jungties, HUB arba IP telefono jungties. Palaikomos VoIP technologijos apima standartinius protokolus H.323, SIP bei daugumą privačių VoIP technologijų – Cisco, Alcatel-Lucent, Avaya, Ericsson, Matra, Nortel, Siemens ir t.t.

 

ReDat programų serveris

ReDat programų serveris yra funkcinis visų ReDat sistemų gaminių pagrindas. Jis yra sudėtingas įrenginys, skirtas valdyti vartotojo paslaugų kokybę. Serveris suteikia patogią darbo aplinką su įrašais bei tolimesniu jų apdorojimu. Didelė modulių bei funkcijų įvairovė yra sukurta atsižvelgiant į vartotojo reikmes bei galimų pretenzijų sprendimą.

Daugiau informacijos rasite: ReDat programų serveris ir jo moduliai

 

Išskirtinės ReDat VoIP Recorder įrangos galimybės

  • Intuityvi žiniatinklio aplinka
  • Įrašų sąrašai, lengvas bei greitas darbas su jais, filtravimas bei paieška
  • Sinchroninis kalbėjimo įrašų atgaminimas kartu su agento darbu asmeniniu kompiuteriu
  • ReDat QualityChart modulis suteikia galimybę įvertinti agentą bei stebėti vartotojo paslaugų kokybę kontaktų centruose
  • Įrašų perkėlimas bei siuntimas elektroniniu paštu
  • Integravimas su CRM sistemomis
  • Tiesioginis agentų stebėjimas
  • Vartotojo įrašų kontrolė tiesiai iš IP telefonų meniu
  • CTI integravimas, palaikomų technologijų pavyzdžiai: Genesys, Siemens Carol ir ProCenter, Ericsson Solidus eCare, Nortel Symphosium, Cisco IPCC, Avaya, Alcatel-Lucent CC Agent, CT Connect ir kt.
  • Modernios informacijos išsaugojimo ir duomenų apdorojimo sistemos
  • Modulinė struktūra
  • Apibrėžta XML API sąsaja