Naujienos

Siemens Enterprise Communications vardas tapo Unify

Skaityti daugiau...
LR Užsienio reikalų ministerijoje baigtas telekomunikacinės įrangos įsigijimo projektas

Skaityti daugiau...
OpenServis tapo Enterasys partneriu Lietuvoje

Skaityti daugiau...
Spausdinti El. paštas

Paslaugos, reikalingos ne vien kontaktų centrams

  • ReDat VoiceProcessor (balso procesorius): automatinė kalbos analizė, žodžio atpažinimas;
  • ReDat CTI integracija;
  • ReDat API: patvirtinta dokumentais ReDat sistemos programavimo integracijos sąsaja su kitų gamintojų taikomosiomis programomis;
  • ReDat MS-CRM Conector (Sujungėjas): ReDat integracija su Microsoft Dynamics CRM ReDat ReDat QualityChart: Sisteminis kontroliavimas ir veiksnių įvertinimas;
  • ReDat ReDat ScreenRecording: Profesinis programinės įrangos ekrano įrašymo sprendimas;
  • ReDat ReDat SmartConnector:  ReDat integracija su kitų gamintojų įrašymo sistema.

ReDat VoiceProcessor: Automatizuota kalbos analizė

 ReDat VoiceProcessor yra taikomųjų programų ir algoritmų rinkinys, kuris dengia ir analizuoja visus telefono skambučių įrašus kontaktų centre. ReDat VoiceProcessor perduoda telefono skambučių srautą ir apdoroja visus įrašus iš eilės. Taip panaudojama įrašyta informacija apie pašnekovo telefonu emocijas ir kitus sąveikos parametrus: pavyzdžiui, kalbos laisvumą, atsaką, nelauktų judėjimų svyravimus. Tada tinkama informacija yra persiunčiama galutiniam įvertinimui - pavyzdžiui, renkantis įrašus pagal iš anksto apibrėžtus parametrus, grafinę produkciją, kontroliuojamas tendencijas, pranešimus ir taip toliau.

 

Pagrindiniai išskirtinumai

  • Atstovo emocijų analizės komplekso ir kliento sąveika;
  • Balso laisvumo detektorius (atsakas, svyravimas);
  • Žodžio pastebėjimas;
  • Srauto skambučiai;
  • Balso veiklos detektorius;
  • Monologų sekimas;
  • Grafinis kalbos analizės galingumas;
  • Pranešimų valdymo generavimas.

 

Naudojimas

Bet kurie kontaktų centrai, kontroliuojantys sąveiką tarp atstovų ir klientų, gali panaudoti automatizuotą kalbos analizę. Problemos užklausos yra surūšiuotos į grupes pagal vartotojų apibrėžimus ir toliau apdorotos prižiūrėtojų. Remdamiesi rezultatais, galite apibrėžti mokymą ir atstovų išreiškimą. Be to, ReDat VoiceProcessor gali būti naudojamas siekiant kontroliuoti verslo įmones. Reguliariai pranešama apie visus rezultatus, susisiekiant su centro vadyba tolimesniam apdorojimui. ReDat VoiceProcessor taikomajai programai suteikiama nuotolinė prieiga per tinklo naršyklę, siekiant peržiūrėti esamą kalbos apdorojimo situaciją. Prieiga prie sistemos ir darbas su ja yra griežtai kontroliuojami prieigos teisių sistemos dėka.

 

ReDat sistemos integracija

Application ReDat Server kopijuoja ir archyvuoja įrašus iš ReDat įrašo prietaisų ir kuria centralizuotą įrašų saugyklą. ReDat VoiceProcessor modulis dirba su visais duomenimis archyvų įraše ir yra prijungtas prie ReDat Application Server aplinkos. Paleidus ReDat VoiceProcessor, pradinė modulio konfigūracija yra automatinė ir visiškai nepriklausoma nuo vartotojo. ReDat VoiceProcessor moduliai veikia su iš anksto apibrėžtu įrašų archyvu ir rezultatai yra įtraukti į naujas duomenų bazes. Kalbos analizės yra apskaičiuotos tiktai vieną kartą iš anksto apibrėžtam žodžių komplektui. Tuo atveju, jei reikia ieškoti naujo žodžio, kuris nėra įtrauktas į iš anksto apibrėžtų žodžių sąrašą, naują žodį reikia įtraukti į sąrašą ranka. Po to galima vykdyti analizę bet kada (be jokių apribojimų), net analizuoti įrašus, padarytus praeityje. Filtro nustatymas leis vartotojui valdyti analizę tik iš ankstesnių įrašų.


ReDat CTI integracija

ReDat CTI integracijos modulis leidžia visišką suderinamumą su kitomis technologijomis:

Alcatel-Lucent TSAPI server

  • Abonentų įrašymas 
  • E1
  • DR-LINK

Genesys T-Server

  • Abonentų įrašymas 
  • E1
  • DR-LINK

Envox CT Connect

  • Abonentų įrašymas 
  • E1

Alcatel-Lucent Contact Centre Agent

  • Abonentų įrašymas

Aastra-Matra M7480

  • Analoginių abonentų įrašymas
  • Skaitmeninių abonentų įrašymas
  • VoIP abonentų įrašymas
  • E1 (ISDN PRI)

AVAYA CTI AES/TSAPI, GeNESYS pRO DEFINITY

  • Abonentų įrašymas 
  • E1
  • Abonentų įrašymas

Ericsson MD110/MX1, Solidus eCare

  • Abonentų įrašymas 
  • E1

PBX Nortel / Kapsch Meridian

CTI CT, Nortel Symposium

  • Abonentų įrašymas 
  • E1

Genesys

Alcatel-Lucent PBX

  • Abonentų įrašymas 
  • E1
  • DR-Link jungties įrašymas

Siemens PBX

  • Abonentų įrašymas 
  • E1

Alcatel-Lucent Definity

  • Abonentų įrašymas

Genesys SIP serveris

  • VoIP abonentų įrašymas
  • SIP linijų įrašymas

Etradeal Orange Business Services

  • įrašymas „per LAN"

SIEMENS

CTI CAP serveris Siemens PBX

  • Abonentų įrašymas
  • E1

CTI Carol for PBX Siemens

  • Abonentų įrašymas 
  • E1
  • Konferencinis skambutis 2 Mb/s linijos

CTI Genesys Siemens PBX'ui

  • Abonentų įrašymas
  • E1

ReDat API. Dokumentinės vartotojo sąsajos ReDat sistemos integracija su kitų gamintojų vykdomosiomis programomis

ReDat vykdomųjų programų sąsaja (ReDat API) teikia integruotą įrašomųjų sistemos funkcijų sąsają kitoms vykdomosioms programoms (pvz., Customer Relationship Management). Tai http ryšių tinklapio funkcijų iškvietimas. ReDat API naudojama kur tik ReDat integracija yra realizuota su kitomis vykdomosiomis programomis.

 

ReDat API Privalumai

Tiesioginis įrašų atkūrimas iš CRM sistemos, spustelint mygtuką „Įrašų sąrašo rodymas ir jų klausymas iš CRM“. Siunčiami pranešimai apie linijos būseną, naujus įrašus ir keičiama įrašų duomenų bazė TCP ryšio ar UDP paketų pagalba realiu laiku.

 

Svarbiausi privalumai

ReDat modulio architektūra yra atvira ir gali būti tobulinama pagal vartotojo poreikius; API pranešimų atsiuntimo (TCP/UDP) protokolo pasirinkimas; Dokumentacija su pavyzdžiais; Galite pridėti duomenis esančiuose pranešimuose pagal vartotojo poreikius;


ReDat MS-CRM jungtis. ReDat integracija su Microsoft Dinaminiu CRM

ReDat MS-CRM jungtis yra Microsoft dinaminis CRM integracinis produktas su ReDat įrašymo sistema. Jei kas nors skambina (įeinantys/išeinantys skambučiai), vartotojas gali iškart matyti skambinančiojo numerį ir vardą PK ekrane (jei jis įrašytas į CRM). Tuomet naujos operacijos failas, pavadintas „Telefono skambučiai“, automatiškai sukuriamas CRM sistemoje. ReDat MS-CRM Jungtis įrašys telefono pokalbį ir prijungs garso įrašo failą prie CRM operacijos. Visi telefono įrašai yra lengvai pasiekiami CRM sistemos aplinkoje. Vartotojas gali išklausyti visus išsaugotus įrašus ateityje, atidarydamas failą „Operacijos“ CRM sistemoje.  ReDat MS-CRM Jungtis taip pat importuoja visus CRM duomenis apie telefono skambutį į ReDat vykdomųjų programų tarnybinės stoties įrašų duomenų bazę.

 

Svarbiausi privalumai

Greitas darbas su Microsoft Dinaminiu CRM; Paprastas CRM vartotojų darbas, klaidos eliminuojamos prisijungiant vartotojui; Redat įrašai rodomi CRM terpėje; CRM duomenys rodomi įrašų duomenų bazėje ReDat vykdomųjų programų tarnybinėje stotyje; ReDat operacijos rodomos ReDat vykdomųjų programų tarnybinėje stotyje.


ReDat QualityChart: Sisteminis kontroliavimas ir agentų įvertinimas

Agentų įvertinimas padeda sistemai kokybiškai stebėti atstovo įgūdžius ir kliento reikalavimus bei jų patenkinimą. Taikomosios programos leidžia įvertinti atstovus, naudojant iš anksto apibrėžtas formas, paruoštas pagal prižiūrėtojų patirtį ir kontaktų centro reikalavimus. Formos yra pakeistos į specifinį skambučių ar klientų tipą ir susideda iš vartotojui pateikiamų klausimų ir jo atsakymų. Vertintojai gali parinkti tinkamus atsakymus į klausimus, kurie yra pateikti automatiškai. Paskutinė įvertinimo duomenų bazė sudaryta iš šimtų atsakymų, kurie yra automatiškai susumuoti.

 

Pagrindiniai privalumai

Darbo vertintojo pagreitinimas; taupo įvertinimo rezultatus automatiškai; įvertinimo kalibravimo būdas (vertintojų mokymas); automatinis įvertinimo rezultatų eksportavimas; atviras įvertinimo formų formatas, klientai turi pasirinkimo laisvę sukurti savas jų formas.

 

Taikymo sritys: kontaktų centrai

Šiais laikais kiekvienas kontaktų centras naudoja vertinimo įrankius, kurie leidžia kontroliuoti agentus ir tokiu būdu padeda išlaikyti geriausią klientų aptarnavimo kokybę. ReDat Quality Chart yra plačiai taikomas kaip vienintelis TRUMPŲJŲ BANGŲ įvertinimo įrankis. ReDat QualityChart dažnai pakeičia bendrąsias TRUMPŲJŲ BANGŲ taikomąsias programas ir integruoja įvertinimo įrankius į ReDat Application Server (apimdamas duomenų bazę).

 

Kiti privalumai

  • Integracija su ReDat Application Server GU;
  • Visa  pasirodančio įvertinimo - pasirinkimo įrašų automatizacija, paklūstanti įvertinimui;
  • Įvairūs  duomenų bazės rodymo įvertinimo būdai (išsamus, sutrauktas, kalibravimas) pagal vartotojų poreikį;
  • Galimybė persiųsti įvertinimą tiesiogiai agentams .pdf formatu;
  • Blogo įvertinimo peržiūros įrankiai;
  • ReDat VoiceProcessor diegimas, būtinas automatiniams įvertinimo pasirinkimams;
  • Esamų įvertinimų statistika ReDat Application Server duomenų bazėje;
  • Prieiga prie įvertinimo funkcijų ir rezultatų pagal ReDat Application Server vartotojų teises.

ReDat ScreenRecording: profesionalus programinės įrangos sprendimas ekrano įrašymui

Kontrolės modulis ir kontakto kompiuterio ekrano įrašymas bei centro agentų išsiuntimas. Šis galingas įrankis leidžia įvertinti agentų pasirodymą ir žymiai padeda padidinti kontaktų centro operacijų efektyvumą. Jei norite turėti užbaigtą savo kontaktų centro vaizdą ir geriau žinoti savo agentų įgūdžius, ReDat ScreenRecording yra teisingas sprendimas. Ekrano įrašas, sujungtas su skambučio įrašu, leidžia stebėtojams pamatyti stipriąsias ir silpnąsias agentų puses ir padeda gerinti jų darbą ateityje. Galite naudoti šį įrankį apmokydami darbuotojus arba sprendžiant tam tikras iškilusias problemas. 

Pagrindiniai privalumai

  • Priežiūra - modernizuoti įrankiai leidžia stebėtojui kontroliuoti agentų darbą nestovint jiems už nugaros.
  • Agentų įvertinimas - ekrano įrašymas greta skambučio įrašymo leidžia visapusiškai įvertinti agentus.
  • Klaidų pašalinimas - atskleidžia agento įgūdžius ir sugebėjimą naudoti kontaktų centro taikomąsias programas ar CRM.
  • Taikomųjų programų optimizavimas - atskleidžia, ar taikomosios programos kontrolė tenkina agentų darbo sistemą.
  • Sumažina kontaktinio centro kaštus - agentų darbo kontrolė mažina telefono skambučių trukmę, didina darbo efektyvumą, gerina paslaugų kokybę ir todėl didėja kliento pasitenkinimas.

ReDat SmartConnector: kitos įrašų sistemos su ReDat diegimas

Stengiatės kontroliuoti įrašų sistemą ir ieškote sprendimo, kaip sėkmingai apmokyti agentus ir kokybiškai įvertinti įrašus? Jums reikia ilgalaikio įrašų archyvavimo ar sudėtingos statistikos? ReDat SmartConnector siūlo sprendimą būtent jums.

  • Suteikia laisvę pasirinkti įrašų sistemą;
  • Įtraukia esamą sprendimą į ReDat sistemą;
  • Pasiekia duomenis iš kitos įrašų sistemos;
  • Leidžia naudoti ReDat funkcinį apvalkalą dirbant su įrašais, pvz., įvertinimo įrašais ar balso analize. 

 

ReDat SmartConnector privalumai

  • Esamų įrašų perkėlimas į ReDat įrašų sistemą;
  • Duomenų bazės kompleksas ir audio bylos (failai) pasiekiamos vienoje ReDat sistemos aplinkoje;
  • Aktyvus bendradarbiavimas su esama įrašų sistema;
  • Duomenys, sukurti skirtingose įrašo sistemose, yra bet kada pasiekiami ir paruošti naudoti ReDat taikomojoje programoje;
  • Leidžia apdoroti ir įvertinti įrašus iš skirtingų sistemų, naudojant ReDat taikomąsias programas;
  • ReDat VoiceProcessor apdoroja perduotų įrašų balso analizę.

 

Taikymo sritys

ReDat SmartConnector skirtas klientams, kurie:

  • Nori pakeisti esamą kitų gamintojų įrašų sistemą į ReDat, norėdami išsaugoti senus įrašus;
  • Nori išlaikyti esamą įrašų sistemą ir naudoti ReDat Application Server ypatybes;
  • Pageidauja suvienodinti visų įrašų sistemos tipų aplinką, net valdomų iš skirtingų vietų.